![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Såg att det finns 1630st medlemmar på sysidan som är bosatta i Skåne!
Hade man gjort ett massutskick med inbjudan till syträffen, hade vi nog behövt en större lokal... ![]() http://www.sysidan.se/member/list.htm?login=&firstname=&lastname=&interests[]=+AND&description=&country=&postaloffice=&sweregio n[]=M&_order=lastname |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja tack
Servera kaffe, helt ok.
Då vet vi att du har funnit din plats i tillvaron. Du är jättevälkommen denna gång också:-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag skulle ställa lite krav på hembakat också ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skräm nu inte ihjäl Frank, då kanske han inte kommer, och då får vi servera kaffet själv
![]() Jaha, då är det dags i morgon, Kl. 11.00. Skall bli kul att ses igen, samt träffa er som inte var med på första träffen. Finns fortfarande plats om det är någon som har lust. Anmäl via privat mail till mig. Ses Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ha,ha... nädå ingen fara...
jag tål nästan hur mycket skoj som helst... ![]() Vore ju bra om ni får så mycket tid som möjligt med sömnad... Så kan jag ju hjälpa lite i köket... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu har jag plockat ihop allt jag ska ha med , då är det bara att fylla bilen o åka om en stund....
Ska bli såååå kul o snacka om att bli syinspirerat. SES snart Mvh Pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Med risk för att ingen ser detta så tänkte jag ta vägen om Klippans yllefabrik som öppnar 11 så jag dyker upp lite senare
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:09.