![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Testade du maskinen när du köpte den? På bilden ser de nämligen ut som att maskinen saknar motor. På en industrimaskin brukar motor vara lös och sitta under maskinen.
Trulsan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
![]() Jag ska se om jag kan gräva fram maskinen igen (ligger en hög med mattrasor på den) och ta några fler bilder. Ska luska fram det där modellnumret också. Jag bor i Borås / Alingsås området så om någon vet en kunnig reparatör på sådana här bjässar här i närheten så blir jag glad. Måste för övrigt säga att ni på sysidan är bäst !!!! Vilken samlad kunskap på ett o samma forum. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du har ju både Indukta progenta och ACG nyström i Borås ring dom o kolla. Trulsan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag ska kolla närmare på de där Inducta Progenta då. Föresten ACG låter bekant, är det de som slipar saxar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om du är Boråsare eller i alla fall nästan så ska du åka till Inducta Progenta som ligger på Kjellbäcksrydsgatan vid Verktygsboden, Babyproffsen osv. Man kör bara in lite längre på den vägen. De har hur mycket maskiner som helst och är kunniga. Där kan man även köpa billiga nålar till maskinen. 10 st för 29 kr kostade mina. De var trevliga också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:27.