![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kan man på nåt vis sy in en "kil" eller vad det kallas då? Alla blusar och tröjor är nämligen för små i bysten och/eller för stora i midjan...
![]() Ja det är väl bara att öva och prova på då! ![]() Senast redigerad av NostalgicGirl den 2010-10-07 klockan 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Att lägga ut något i bysten är svårt om du inte har en massa tyg kvar i sömsmånerna. Att ta in något överallt utom i bysten är rätt svårt det med. Jag skulle rekommendera dig att så länge låta bli att fixa för mycket med bystdelen och låta blusar vara uppknäppta över bysten. Med ett linne under ser det fortfarande helt okej ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Insåg till min förtjusning att det var just en sån pressarfot jag höll i min hand igår och undrade vad tusan man hade den till!
![]() Tack för alla hjälpsamma svar och tips!Nu ska jag öva, öva, öva!!Tur att man har en enorm envishet för jag har mycket att lära... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:10.