![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Idag kan du köpa den för en mindre summa. Vad kostar den när hallen och TV rummet är klart?
Min man säger inget när jag tittar på nya maskiner. Det är nästan alltid han som säger köp du. Glad fru=nöjd man. Tror det gäller barnen också. Lycka till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du har råd stå på dig! Unna dig en maskin, men ibland vet man att man måste prioritera andra saker, hur tråkigt det än är. Jag hoppas du får din coverlock för det är roligt med bra maskiner. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag har liknande problem
![]() ![]() Jag tror inte jag behöver en...eller ![]() Tilläggas bör att jag ville ha en med coversömmar redan för typ 13 år sen när jag köpte min nyvarande overlock. inte lätt det där med maskiner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Alltså, min sambo säger ingenting. Han tycker att finns det pengar så är det bara att köpa. Men jag går bara på timmar och det generar nästan aldrig en heltid. Vilket i praktiken betyder att jag verkligen måste väga mina inköp, och då kanske jag inte vill lägga alla pengar på "mig" eller min hobby. Det är det dåliga samvetet som spökar.
Så egentligen är det jag själv som behöver bra argument.. ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:17.