![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Det kanske är smart som du skriver Maria, att vi träffas och pysslar lite eget, samtidigt som vi planerar framtida träffar och teman!
Halv-sju-sju passar för mig också. (Ska rycka in och jobba på Holmens Herr i Göteborg hela måndagen, men borde kunna komma till Jörlanda tills då) Adressen är Kyrkebyvägen 1 i Jörlanda. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Vi ses imorgon
/Maria |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Om det är fler Stenungsundsbor med omnejd som gillar att pyssla/sy så vill jag bara upplysa om att vi träffas i en lokal i Jörlanda på måndagskvällar hela hösten/vintern!
Är du nyfiken? Hör av dig vetja! ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
I morgon kommer jag igen! ska bli jätte kul.
Annika. ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
God Jul på er!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hej, jag bor i Kungälv och undrar om ni fortfarande har era pyssel/syträffar i Jörlanda. I så fall skulle jag vara intresserad av att vara med.
Viola |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Hej
Jag vet inte hur det blir till hösten men fortsätter vi är du jättevälkommen att vara med. Vi kommer i så fall troligen inte att starta upp före "skolstart" hör av mig snarast.....Vad är dina intressen? sy?sticka?pyssel och i så fall typ av pyssel? Vi provar gärna lite nytt.....själv tycker jag om att sy och sticka och tycker det är lite kul med att göra om gammalt till nytt - bara för utmaningens skull.... ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:22.

Hybrid-visning