![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag började min block igår...kunde inte vänta längre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
28 oktober
Nu inväntar jag bara de sista adressuppgifterna, sen mailar jag ut adresser och rotationslista. Vi verkar bli 10 stycken, så minst 10 lappar, men gärna något fler, på blocket. Jag föreslår att sista datum att posta sitt block blir 28 oktober. Vad tycks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det låter bra Elin!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
28 Okt låter bra. Även 21 Okt skulle gå bra för mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Följande 10 är anmälda:
Trikken ElisabethS Villsy zickzack Syofta sael Elin.M. Trugen Caija Rae Kolla mailen för nu kör vi! Tjo ho! /Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack till Villsy, Syofta, Caija och Rae som har bekräftat mailet med rotationslistan!
Hoppas på att få fler svar... /Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag gjorde mitt block nästan färdigt igår! Så jag räknar med att skicka det i slutet av veckan.
Jätteroligt tema tycker jag. Kasnke får man anledning att läsa om eller läsa nytt för att få inspiration till arbetet:-) ann-zickzack Facebook A.b.Jansson JAg hade som förslag att starta en facebookgrupp för att lätt kunna dela bilder med varandra under arbetes gång, något som tyvärr är alldeles för krångligt på sysidan. Vad tror ni om det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Oj, nu var det ett tag sedan jag kikade in här. Blocken har börjat rulla ser jag. Mitt har legat i två veckor nu färdigt så det är väl dags att få iväg det då
![]() Hänger med näsan i postlådskanten - jättespännande!!! // Annica |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej!
Min idé är att vi försöker hitta på något att sy som har anknytning till varje blocks berättelse. "Dekorationer/handsömnad: Vi syr dekorationerna för hand! Du kan använda dekorativa broderisömmar och/eller pärlor, spetsar, trådar, band, färdiga blommor osv…(Obs, ej klister.) Vad som helst som du kan hitta på som har med den akuella berättelsen att göra, på något tydligt sätt eller kanske mer långsökt." (saxat från riktlinjerna) När det känns väldigt svårt att komma på något så ta fasta på det där med långsöktheten! ![]() Lyckönskningar till alla! /Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har postat mitt block till Trugen idag.
/Elin.M. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Citat:
Jag tror inte det blir något problem. När vi får ditt block hittar vi säkert på något från din saga som du inte själv tänkt på, det är ju just det som är charmen med att skicka runt och att så många får sy. ![]() ![]() Ska bli kul! Syofta |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:13.