![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Finns det frihandsquiltningspressarfot( det blev långt..) till Husqvarna Emerald 116 ? Jag har kollat på nätet men blir inte riktigt klok på det. Hoppas på svar från alla duktiga Quiltare!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det verkar så http://www.symaskinsexperten.se/Till...Pressarfoetter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för ditt svar, men jag har kollat med Husqvarnabutiken i Mora och tyvärr fanns det ingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nej, det går tyvärr inte. Jag har en Emerald 118, och önskade samma sak. Det slutade med att jag köpte en Janome MC 6600 istället. Det blev en dyr pressarfot....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det är ett tag sen jag maskinquiltade nu men jag har alltid använt brodérfötterna, även om din maskin inte kan brodera finns det kanske en i samma "kropp" som kan och en fot som passar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har denna öppna pressarfot till min Emerald 203, enligt texten ska den passa till hela Emeraldserien.
http://www.symaskinswebbshoppen.se/P...%2cProductName |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag blev lite nyfiken så jag kontaktade återförsäljaren, och det är tydligen så att enligt Husqvarnas rekommendationer så ska den inte passa, men det gör den ändå och fungerar.
Roligt att du är nöjd med Sapphiren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.