![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Är ni kanske tillräckligt många redan? Annars skulle jag gärna vilja veta hur långt ifrån tåget du bor....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag bor ca 15 min gångväg från tågstationen, men jag kan hämta dig där ifall du vill komma.Vi har träffas några gånger men och då varannan måndag.Nu på måndag ska jag på overlockkurs men måndagen den 20:e kanske skulle passa.Om du har facebook så kan vi höras där eller på mailen.
Min mailadress är lindahl_ann@hotmail.com. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag är nybörjare och vill lära mig att sy åtminståne enkla kläder för barn. Det var ungefär för 10 år sedan jag har sytt någonting. Nu är det dags att lära mig på nytt)) Tror ni att jag får vara med? Träffas ni fortfarande? Jag bor i Västerås, på Skallberget. Det skulle vara roligt att träffas och sy tillsammans! ![]() Senast redigerad av KatarinaE den 2011-01-15 klockan 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tror inte detta gäng träffas fortfarande, tjejen som håller i det hela skulle maila mig ang nästa träff, det var i höstas och sen har jag inte hört av henne. Det verkar ha runnit ut i sanden, tyvärr.
Men det hindrar ju inte dig att starta en egen grupp. Jag stickar och går på stickcafé, annars hade jag gärna kommit och sytt med dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Nu bor Ann i Västerås. Jag har tyvärr svårt att få till syträffar då jag har fullt upp med familjelivet (fick en till för 7 månader sen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej! Jag vill också lära mig mer om sömnad mest barnkläder. Bor i västerås och skulle tycka det vore jättekul med en träff. Finns det fler??
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:17.