![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ny symaskin
Jag har varit och köp mig en ny symaskin igen. Den här gången blev det en Brother M-4. En liten och lätt symaskin, bara 4,4 kg. Vill ha en som man kan ta med sig när man vill sy borta, orkar inte ta med min stora tunga (14 kg)och dyra kombinerade sy och broderimaskin.
Vet inte alls om jag gjort ett bra val. Men den kan sy dom vanligaste nyttosömmarna och har flera automatiska knapphål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tror du har gjort ett bra köp. Jag känner inte till exakt den modellen, men har erfarenhet från flera av Brothers liknande maskiner, och de har varit överraskande "duktiga". Visst har de sina begränsningar också, men det inse du ju säkert! Underbart lätta att bära med sig är de verkligen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag är fullt medveten om att den inte är i klass med mina Janome MC 1100. Men det är liten och enkel maskin som jag vågar och orkar ta med ut på lite äventyr. Även bra att ha när man har kompisar hemma och man vill sy tillsammans.
Det ska bli kul att testa vad den går för. Kollade i affären att den matar jämt och syr rakt och klara galant att sy över många lager. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:31.