Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Träffar

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-08-24, 08:23   #1
Ekblom Ekblom är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2010
Inlägg: 25
Javisst ja! Sandbergs café är ju jättefint! Glömde helt bort det. Tyvärr verkar de ha stängt mellan 29 aug till 7 sep...
Ekblom är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 18:20   #2
trugen trugen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 101
Ok måndag kan jag. har cafét öppet på kvällskvisten?
trugen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 20:42   #3
mbet mbet är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 15
de har iallfall öppet så länge affärerna har öppet de stänger 19
/Maria
mbet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 22:05   #4
Ekblom Ekblom är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2010
Inlägg: 25
Hamnkrogen har öppet till 22
Ekblom är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 18:23   #5
birma birma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 61
Jaha då kör vi på Eat nu på måndag vad tyckte ni om tiden blir 17.15 -17.30 bra eller är det för tidigt?

Hamnkrogen lät härligt men en annan måste ju hem =)
birma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 19:33   #6
Ekblom Ekblom är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2010
Inlägg: 25
17:15-17:30 låter lite kort? hihi

Det låter jättebra! Va kul!
Ekblom är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 21:03   #7
birma birma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 61
Underbart är kort eller vad sjunger han...
birma är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 06:21   #8
trugen trugen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 101
Oki doki jag vet var Eat är så jag kommer. ska vi ha något kännetecken eller känner ni igen varandra?
trugen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 08:46   #9
Ekblom Ekblom är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2010
Inlägg: 25
Monica har ju en bild på sin profilsida, så henne känner man nog igen!?
Jag tar nog med mig en liten virkning, för rastlösa händer.
Spännande blind-date det här! Ser fram emot måndag!
Ekblom är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-18, 22:38   #10
birma birma är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 61
Hej vill bara tacka för träffen ochser fram emot vår första tematräff.Monica
birma är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons