![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag har en Hugin Rosace (recensioner från sysidan här: http://www.sysidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=477) och den ska tillhöra de allra billigast och är riktigt bra. Funkar jättebra för alla mina projekt på hobbynivå och får jag för mig att börja sy ännu mer än jag gör nu så är det inte hela världen att köpa en ny då (fast känner inte nåt behov alls av det än).
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Jag tror du får en bra vanlig maskin runt 10 000, som du kan leva med och trivas med i många år som har allt du behöver för vanlig sömnad.
Sedan kan du senare komplettera med att köpa en broderimaskin och overlockmaskin, om du blir fast i syträsket. Sedan har en del symaskinsaffärer byt uppsiggaranti. Det innebär att man inom ett år kan byta upp sig till en dyrare maskin och bara betala mellanskillnaden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Jag tror du får en bra vanlig maskin runt 10 000, som du kan leva med och trivas med i många år som har allt du behöver för vanlig sömnad.
Sedan kan du senare komplettera med att köpa en broderimaskin och overlockmaskin, om du blir fast i syträsket. En del symaskinsaffärer har bytuppdiggaranti, det innebär att om du inom ett år vill byta upp dig till en dyrare maskin betalar du bara mellan skillnaden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jaa, mitt hjärta klappar för Bernina. Då de som är äldre än 1995
för nyare maskiner har jag ingen erfarenhet av. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:06.

Hybrid-visning