![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Va roligt!
Vad pysslar ni helst med? Sticka är inte min starkaste gren... därimot är jag en hejare på att virka och nålbinda! ![]() Enklare lappteknik är också skoj. Har sett bilder från FORMEX-mässan i Stockholm att grejer sydda i lappteknik är väldigt poppis just nu.. ![]() /Sofia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag syr mest kläder, till mej själv och mina barn.Även lite till andras barn på best. Virkar och broderar i mellanåt också. Har en annan hobby som jag också brinner för. decoupage gör mest på glas. har börjat göra ljus också. Ser framemot att träffas /Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej jag syr helst kläder men är nyfiken på quilting. Stickat mycket tidigare
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Trevligt!
När ska vi börja, kan vi samåka på något sätt kanske!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej
vore kul att träffas innan så kan vi prata lite...Mirjana skulle ju kunna åka med mig om du vill och om jag kan dagen som planeras eftersom jag åker förbi ljungskile.... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:33.