![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Tack för svar! Jag tror att jag har kollat på Symaskinskungen. Mest var jag väl intresserad av en Singer 14 SH 754, just för att den var billigast. Nu har jag haft min nya symaskin i några veckor och jag är jättenöjd. :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Satsa på en bra symaskin. Symaskinen är blir din livkamrat och ska var din bästa vän och ni ska trivas ihop.
En bra symaskin gör att man tycker att det är roligt att sy. Du får mer symaskin för pengarna om köper från England. Kolla in tex http://www.sewingmachines.co.uk/. Du kommer att spar tusenlappar eller ha råd med en bättre dyrare maskin. En overlockmaskin kan du få där för runt 2500 kr (den kostar runt 5000 kr här). Frakten är ca 400 kr för en symaskin. Men satsa först och främst på en bra symaskin om kassan är begränsad och spar till overlockmaskinen och köp den senare. (Ex. Jag har själv beställt en overlock maskin den kostade ungefär 2600 kr (3000 kr med frakt) Jag får grejor tråd, saxar extra pressarfot m.m. värt 1600kr på köpet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om du ska köpa en begagnad overlock håll utkik efter
Berninas maskiner. De syr igenom hur tjockt som helst, lätta att trä. Personligen hade jag valt att satsat på en beg symaskin samt en overlock. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:25.