![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Har fått lite bröllopstavlenoja :=) inser jag.
Såg ett rea blad från margatetha idag där det fanns bröllopstavlor på sista sidan,inte med brudpar utan 1 var med 2 gulliga nallar som satt i en gunga och namn+datum var broderat nedanför. Den andra var med en brud som höll i en bukett och med ett kyrkfönster bakom + namn och datum. Har prövat att se om jag skulle hitta bilder på dom på margaretha men tyvärr. Artikelnr. nallar 48-2802 brud m. fönster 47-2100 Om man fyller i art.nr. på orderformuläret så finns dom med men ingen bild just när jag testade,dom höll visst på med uppdateringar. Har du kollat på http://www.stitchability.co.uk/index.htm brukar finnas en hel del där för att inte tala om priserna ......betydligt förmånligare. Hoppas det löser sig för dej! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:02.