![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Nu tror jag att den som hjälper mig råkade beställa en vanlig kit istället för Deluxe, nåja. haha. Kanske bäst det så jag kan testa om det är något för mig och sedan komplettera vid behov.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan beställa varvräknaren lös! Och kompletera med en maskin till när en dylik kommer på blocket (och den kanske redan är försedd med varvräknare). Det går faktiskt bra att räkna varv förhand och skriva upp vilket varv man är på när man går ifrån stickningen.
![]() Vill du ha svensk instruktionsbok så är det bara att hojta till. Den svenska videon har jag letat efter men den måste ha farit med den andra bonden vid försäljning. Är det någon av filmerna på Youtube som verkar obegriplig så kan jag maila dig vad de säger. Min sambo är blind sedan födseln så jag syntolkar rätt mycket. Att texttolka är väl ungefär samma sak skulle jag tro. ![]() I alla händelser är du varmt välkommen med frågor när du har fått din maskin, om det dyker upp några och det skulle också vara kul att höra hur det går för dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för din hängivna hjälp!
Den här personen har ringt och avbeställt och köpt en deluxe istället.. hehe, jag tycker hon är så snäll.. En "okänd" för mig men ändå gör så stort besvär för mig.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Så kul. Då får du varvräknare med.
Visst är nätet fantastiskt! Tänk så mycket fattigare man skulle vara utan det. På kontakter menar jag. Nima (som har bytt, köpt, fått vänner för livet etc via nätet) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:38.