![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kul med en tjej som väljer bygg. Min ena lillasyrra jobbar som finsnickare. Vart har du lärt dig att göra blommorna och hur gammal är du??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Imponerad!!
Jag är lite nyfiken på vad du använder för matreal. Vissa symaskinsaffärer och quiltaffärer har kurser i olika textila tekniker, har tyvärr ingen koll i GBG |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag är 25 år gammal. Har lärt mig att göra blommorna under sista 2 månader på nätet, det är rätt stort i Ryssland och finns massor av information på nätet (jag pratar rysska som mådersmål). I Ryssland finns rätt så många kurser och några stora hantverkare som tillverkar blommor, jag var så imponerat att jag har bestämmd för mig att lära mig det också. Gick rätt så bra, plus jag lär känna mycket folk på nätet, som är också pyssel tokiga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag använder acetat foder (för att göra provblommor), men det är mycket bättre med siden tyger. Nu har jag inköpt en hel del siden tyger, ska prova med de och visa resultat sedan här på sysidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
blomtillverkning, kurs |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:58.