![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag har köpt pressarfötter till min Janome på e-bay från USA. Dom kostade med frakt en tredjedel av vad dom skulle kostar här. Kom på ungefär en vecka.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
köpte nyligen tyg och tråd! =)
Köpte svart tråd, för min var slut. Tyget är svart med vita prickar och ska ha det till en klänning med smock =) Köpte även lite svart tyg, ska kanske ha axelband på klänningen så köpte de me =) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Har köpt en massa noro-garn, men de har landat. Oj vad dyrt, men ja vad gör man.
Har också köpt en nystmaskin, men har inte landat än, hoppas den inte är för kass för jag köpte en billig från en kinesisk försäljare.. haha |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Massvis! Är inne i en period när allt går sönder för att det är gammalt och slitet. Säng, skrivbordsstol, blomkrukor, lakan mm. Det blev ingen resa på semestern utan storstädning och inköp istället.
Regnet häller ner ute så nu kan jag ta och sy något av mina tidigare inköpta tyger. Prioriterar inte att sy en ny sommarklänning just idag... utan det blir lappa och laga och nya mjukisbyxor. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
DVD-brännare. Två hårddiskar och en brännare har havererat senaste tiden.
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Loppis igen
Detta hittade jag idag på loppisen som vi har på torget var lördag hela sommaren.
En krypdocka (som fungerar) en skrållan docka, 2 par skor o 1par socker. Allt detta för ynka 35:- :-) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
En Janome 1200D (coverlockmaskin) blev det idag, är än så länge hur nöjd som helst!
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:41.

Har också köpt en nystmaskin, men har inte landat än, hoppas den inte är för kass för jag köpte en billig från en kinesisk försäljare.. haha
Hybrid-visning