![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Du skrev att du skulle skicka hem mitt block "nästa vecka". Torde bli den 16-17 juni. Min postlåda är så tom och den vill ha något roligare än bara räkningar, så nu undrar vi när min CCRR kommer. Jag är nyfiken så jag spricker snart, hälsar ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I morgon åker jag till Dalarna, är där till ca 2 juli, åker hem och vänder, sen vidare en vecka till.
Rae, jag undrar om du har koll på om det är något block på väg till mig då? Tror inte det är så många till jag ska sy på. Pysseltant: vet du om du ska skicka något till mig? Midsommarhälsningar till er alla i CQRR ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Villsys fina block kom till mig igår, så nu blir det ett par dagars betänketid ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Idag kom Gympaemmas block. Så nu är det snart hemma!
Jag hoppas få det klart den här veckan eller i början på nästa, då börjar min semester! Glad Midsommar till er alla! Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Läget just nu som jag ser det, rätta om jag har fel:
ElinM...............har Trikken:s block Zickzack..........har Villsy:s block. Hennes eget är hemma. Trikken............har Gympaemma:s block Gympaemma...har Syofta:s block Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina.........har inga block Villsy..............har ElisabethS block ElisabethS.......har inga block Parthenos ........har inga block. Hennes eget är hemma. Pysseltant........har inga block. Hennes eget är hemma Syofta.............har ElinM, Kickelina, Trugen och Rae:s block Syofta, kan du vara snäll och skicka vidare varje block när den är färdig och inte samla på de, så att vi sprider ut de lite mer. ElinM:s block har du haft sen 25/5 enl. min tabell och de andra tre sednan 9/6. Det finns inga fler på väg till dig. Villsy, du har också haft Elisabeth:s block sen 9/6 kan du få iväg den till henne snart, tack. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() ![]() // Villsy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
I morgon kommer jag posta Trikkens block till ZickZack.
/Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej!
FÖRLÅT ATT JAG DRÖJER!! Men jag har jobbat över så mycket nu förra veckan och nu är jag äntligen klar!! Så syoftas block kommer snart till dig Rae! Jag kommer troligen inte ha tillgång till datan i morgon, men jag skickar det då!! /Emma |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jätte bra! Hoppas det lungnar ner sig för dig.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Nu är det MYCKET lugnare
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Läget just nu rätta om jag har fel:
ElinM...............har Kickelina:s block. Har postat Trikken:s block. Hennes eget är hemma. Zickzack..........har Villsy:s block. Hennes eget är hemma. Trikken............har inga block Gympaemma...har inga block. Hennes eget är hemma. Rae.................har inga block Trugen............har Syofta:s block Kickelina.........har inga block Villsy..............har postat ElisabethS block ElisabethS.......har inga block Parthenos ........har inga block. Hennes eget är hemma. Pysseltant........har inga block. Hennes eget är hemma Syofta.............har postat Trugen och Rae:s block. ElinM, har du fått Trugen o Rae:s block? Vi skulle behöva flera uppdateringar. Jag vet att det är semester tider, men alla längtar efter sina block. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hej!
Åkte på semester en vecka och glömde ta med Trugen och Raes block, som ska till ElinM. ![]() Men nu är jag hemma och ska iväg med dem! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hej
Jag har Villsys och Trikkens block här. Planen är att posta Villsys block imorgon, sen skall jag ta itu med Trikkens.//ann-zickzack Senast redigerad av zickzack den 2010-07-12 klockan 18:57. Anledning: Rörde i hop Villsy och Syofta |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
Citat:
Nog är jag optimistiks så det räcker och blir över. Men jag vill fortfarand ha mitt block, mitt vackra block som jag har längtat efter Det har ju dröjt så länge och jag ska åka bort och vill ha min "nya väska" med mig ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Syoftas vackra block har landat hos mig idag. Jätte vackra färger. Det ska bli roligt att sy på den.
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:07.