![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har provat dosor (två olika) men de funkar inte bra tycker jag. Tyvärr är det endast myrr som funkat hittills. Men jag vill ju som sagt inte använda det. Brukar köra hårt med kanel och damsugaren ända till de hellre vill vara utomhus. Funkar bättre än inget alls...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oj Fun light som myrdödare! Ja jag betvivlar inte att det funkar, för jag blir tvärdålig av att dricka all dryck med sötningsmedel. Känns bra att man redan har bannlyst all light dryck från hemmet. Hmmm får nog köpa hem en i bekämpningssyfte.
Hur går det för dig Dhalia, funkar lightsaften bra? WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Prova Nippon. Dom drar ner i boet och dör.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har köpt en flaska saft idag, och sprayat ut en del mellan stenplattorna.
Få se nu hur det går. Nippon finns inte att köpa, på de ställen jag varit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har ett till tips ang myrdosor som inte fungerar. Fd grannen hade problem med att myrorna inte gick in i dosorna så dom pratade med anticemex som sa att dom skulle hälla en droppe sirap i dom. För dom fungerade dom i alla fall då.
JAg tycker det är konstigt att man behöver göra olika saker för att få bort myrorna beroende på var man bor??? Har alltid kört med vitpeppar men det fungerar inte här så nu är det Fun Light som fungerar...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har använt en hel flaska saft, och så köpte jag Myrr Extra, som jag strör ut.
Det är inte myrfritt här, men aningen mindre av de "små otäckingarna" |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:17.