Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2010-06-02, 19:22   #1
Mikael Gustafsson Mikael Gustafsson är inte uppkopplad

Jag kollade i dag detta angående knivar till s25. Det stämmer att de är inte levereras för tillfället. Orsaken är all hela lagret av reservdelar har flyttats till ett annat lager. I det nya lagret måste alla artiklar in i det systemet innan de kan levereras ut. Det är 10 000-tals artiklar. Ett riktigt mastodontjobb, men de jobbar för högtryck med detta. Så snart en artikel finns i det nya lagersystemet så levereras den ut. Knivarna kommer snart skall du se. / Mikael, Symaskinsboden
Mikael Gustafsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 20:39   #2
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad

Hur f-n dumma kan ett Internationellt företag vara?? De avsaknar ju totalt allt form av logiskt tänkande och logistik-kunskaper.
Detta skall vara klart innan de flyttar ett lager. Det är inte
ursäktbart. Idag är det inte acceptabelt med sådana dundertabbar.
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 20:47   #3
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Och om man gör sånt tabbe så är det klart att man ska ta på sig det och LETA upp produkten ändå.

Varför är det OK att göra såhär mot privatpersoner? Det skulle inte vara OK om det var ett stort företag som ville ha reservdelar till sin maskinpark!
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 06:59   #4
Lottan Lottan är inte uppkopplad

Detta har min maskinhandlare skyllt på sen i november då jag beställde den lilla kroken till nålträdaren så man kan ju undra hur lång tid det ska få ta? Nä det hade aldrig varit acceptabelt om det hade varit några andra viktigare människor det hade handlat om än oss hemsömmerskor.
Lottan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 13:20   #5
Sotis Sotis är inte uppkopplad

Det är så dåligt att jag inte ens vet vad jag ska säga! Bara skakar på huvudet och undrar hur de tänkt...
Och det kan ju inte vara "bara" "hemsömmerskor" som är berörda. Det måste ju stå HQ-maskiner som anväds i atlejeer och andra "proffs-sammanhang" där stillastående maskiner är en katastrof. Antagligen får väl de låna maskiner gissar jag, men ändå fortsätter jag att skaka på huvudet och undra...
Snacka om feltänk, precis som Gumpan säger!
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 13:52   #6
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad

Detta är verkligen något för media. Ta och kontakat radiokanal och någon tidning om detta. Det är en riksnyhet. Du kan vara anonym. Det kan kännas lite pirrigt men du har inget att oroa dig för det går bra. De rotar vidare i detta själva. Eftersom jag inte har hela historien så kan inte jag ta upp det.
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:28.