![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu är jag klar med villsy´s (Annikas) fina block. Skall skicka det vidare till Syofta (Åsa). Postar det imorgon 31/5.
Mvh Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Nu har jag postat Kickelina:s fina block till dig, Pysseltant. Förresten svarared du inte på min fråga. Fick du mitt (Rae:s) block som skickades till dig den 25 maj? Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej.
skulle ha skrivit tidigare, men har varit heldäckad av lunginflammtaion. Ingen rolig upplevelse, och det är ännu inte över.. Desto roligare var det att få Emmas söta block i ett brev. Det pigaade upp i eländet, och så fort kraftena återkommer så skall jag ta mig ann blocket. zickzack-ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Rae, måste ha missat din fråga. Men jag har inte fått ditt block ännu. Trodde nog att det var Annicas block du menade, som jag fått och har skickat vidare till Åsa idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() Rae |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Zickzack...hoppas du mår bra snart. Jag vet vad det är med lunginflmation...jätte jobbigt. Krya på dig.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Rae, Har precis kommit hem och nu håller jag ett mycket vackert block i min hand, som tillhör Rae Johansson. Vilken tur att det kom fram. Skall kika lite mer innan jag bestämmer vad jag skall göra, det fanns lite att välja på så.... Skall iaf. bli färdig innan nästa vecka. Åker på semester till Syd-Korea i två veckor den 10 juni. Kram / Ingrid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Idag på morgonen har jag postat ZickZacks block till ZickZack. Hoppas det kan pigga upp lite i sjukstugan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:55.