![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Tack för att du hörde av dig, Trikken. Hoppas allt rättar till sig för dig o familjen. Hälsningar Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har jag postat Villsy:s block till dig Pysseltant. Jag jobbar på Kickelinas. Hoppas att ingen blir stressad av att jag jobbar lite fort. Jag är ledig och har tid och vill bara korta ner väntetiden för de vars block har varit borta ett tag.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Rae, då vet jag att det kommer ett till snart.
Jag blir inte stressad, vi har lite olika förutsättningar, jag jobbar ganska långa dagar under veckorna eftersom jag åker bil i 17 mil till och från mitt arbete varje dag, men på helgerna då syr jag mycket. Vill passa på och TACKA dig Rae för allt jobb du lagt ner på denna CQRR, annars har jag inte fått denna vackra kudde som nu pryder min soffa. Kram / Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tillbaka från en tripp till norrare delar av Sverige!
Så himla kul! Så himla glad för att det har blivit med igen!!! Hoppas Jessika mår bättre snart. Stackaren. /Emma |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:37.