![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
![]() Vi kanske ska vänta lite och se, trist med en mapp där inte alla är med. Stor kram till er alla! Syofta |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det stämmer att jag har GympaEmmas och Zick-Zacks block. De är så fina och jag förstår att särskilt Zick-Zack är nyfiken nu när hennes block är så nära hemma. Jag har ännu ingen aning om vad jag ska hitta på, men det löser sig så klart!
Appropå Sätergläntan så vet jag att det är flera av sysidans medlemmar som gått/går där, så kolla runt lite Emma. Hej så länge. /Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, nu är jag fruktansvärt nyfiken, efter att ha sett alla fina block passera så inser jag att jag har MASSOR att lära, både i teknik att sy såväl quilt, och handbroderi...och lika nyfiken på vad som egentligen hände med Parthenos och de block som fastnade där?!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:00.