![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag tar betalt i förskott och förklarar det med att jag måste köpa in material till arbetet, då behöver ingen kund känna sig utpekad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Försök att inte bry dig! Tänk istället på alla nöjda kunder du har.
![]() Tyvärr är det ofta gnällspikarna som hörs och man glömmer lätt att man har betydligt fler nöjda kunder. Sedan har det också blivit alldeles för lätt att "prata skit" om andra människor på nätet man behöver ju inte stå ansikte mot ansikte med den man kränker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Strunta i personen.
Det är du som bestämmer vad som ska sys, om du endast ska sy ur kollektion eller liknande! Tyvärr finns det människor som beställer saker och sedan ändrar sig och inte vill svara på email trots att man många gånger tydligt förklarar att man förstår och absolut vill ha svar om personen ändrat sig eftersom det ju underlätter saker och ting! Men istället är personen blyg och försvinner helt. Har också råkat ut för sådana människor. Men att du ska vara oprofessionell, förstår inte riktigt vad det har med saken att göra? (nej jag anklagar inte dig, utan den som skrivit det) Just nu har jag en person som bara ändrar sig hela tiden. ![]() Men ursäkta för att jag tagit över din tråd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:06.