![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu har jag skickat ElinM´s Toktäcke till ElisabethS. Hoppas du är piggare så du orkar med ett lapp-broderi.
Nu ska jag sätta igång med Pysseltants lapp. Hoppas alla har en solig helg. / Villsy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu är jag klar med Trikkens och Gympa-Emmas block, har lagt dem i kuvert och de åker i brevlådan i morgon bitti, Så (Syofta) Åsa snart har du något att brodera på. Kramar från (Pysseltant) Ingrid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Å, vad spännande!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ![]() Kram till dig också, Ingrid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har Zick-Zacks block kommit till mig, jag har tittat på det och ska nu ut på promenad, så ska jag grunna på vad jag skall hitta på för skoj på blocket. Man brukar få så bra ideer när man är ute och går.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Idag låg det två block i brevlådan, Trikkens och Gympa-Emmas.
Så fina! Riktig vårkänsla i bägge blocken, och en massa roliga broderier, vad duktiga ni är allihop! Jag har lagt fram dem så jag kan titta på dem, suger på karamellen vad jag ska sy på dem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Jag har sytt lite nu, men jag känner mig inte helt klar.. Men snart så skickas det till dig Rae! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Toktäckes block "karusell" har kommit.
Jag är fortfarande krasslig och har ingen ork över till syende. Jag har i alla fall fått toktäckes karusell i brevlådan. Och det är ett "vill ha" block. Hur ska mitt bidrag se ut? Måste fundera medans influensan tonar ner helt. Så skönt att det rullat igång nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:53.