![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Så synd att du är fortfarande dålig, Elisabeth. Hoppas att du mår bättre mycket snart. Det var glädjande besked för Gympaemma, i alla fall. Jag trodde att hennes block hade redan gott iväg till Parthenos, så det var mitt misstag. (Tyvärr saknas fortfarande de andra fyra block.) Så läget är: ElinM...............har inga block Zickzack.........har Syofta:s block Trikken...........har inga block Gympaemma...har Parthenos & ElisabethS block Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina........har postat Pysseltants block Villsy.............har ElinM:s block ElisabethS......har skickat ZickZack:s block Parthenos.......har Villsy, Kickelina, Rae, Trugen:s block Pysseltant.......har Triken & Gympaemma:s block Syofta...........har inga block |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vet inte om det blev något fel ändå, jag fick ett kuvert från Elisabeth innehållande två st block ett från Gympa-Emma och ett från Trikken(Anna-Karin), iallafall så står deras namn på baksidan av blocken. Om inte Eilasabeth har skickat ytterligare ett kuvert med Zick-Zacks block? Då vet jag inte var detta block befinner sig? / Ingrid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Har inte varit inne på sysidan på ett tag. Men nu rapporterar jag att jag fick Pysseltants block idag. Rae: Nej, jag har inte skickat ElinM´s block ännu, har inga ursäkter mer än att jag inte tar mej till "frimärkshandlaren" för egen maskin ännu.Men ska, lovar, snart. Meddelar här när jag skickat det. Hoppas innerligt att mitt block kommer lös snart, vill jättegärna ha tillbaka det med fler broderier än mitt eget. Snälla rara skicka det vidare, även om Du inte haft möjlighet att sy på det. HAr lagt upp bild på mitt block i mitt album. / Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
- Ingrid...Som jag skrev i ett tidigare inlägg så postade jag Zick-Zacks block till dig i går, den 22 april. Jag har inga block själv nu. Alla är ivägskickade. ----------8<-------------- Jag skickade ZickZacks block i dag till Pysseltant. Det har kommit från posten som skadat objekt till mig. Jag kan inte se att något är skadat faktiskt men ni får själva bedöma det. /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Elisabeth, ja jag såg det senare, har tydligen läst lite dåligt i forumet. Så jag antar att Zick-zacks block kommer nästa vecka, kanske redan på måndag. Ha en trevlig helg och hoppas du frisknar till snart! Kram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu har jag skickat ElinM´s Toktäcke till ElisabethS. Hoppas du är piggare så du orkar med ett lapp-broderi.
Nu ska jag sätta igång med Pysseltants lapp. Hoppas alla har en solig helg. / Villsy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu är jag klar med Trikkens och Gympa-Emmas block, har lagt dem i kuvert och de åker i brevlådan i morgon bitti, Så (Syofta) Åsa snart har du något att brodera på. Kramar från (Pysseltant) Ingrid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Å, vad spännande!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ![]() Kram till dig också, Ingrid! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:34.