![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
De stämmer bra det! Jag undrade just hur vi skulle göra. De känns ju inte så roligt att dekorera någonting när personen inte har gjort desammma med ens egna.. Vad tycker ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Härligt!! idag har jag fått två block, här ska broderas!
Jättekul. Tycker oxå att vi kan hoppa över den som inte broderat åt oss. (Fast jag har redan hunnit broderat på den eftersom jag var först på tur.) Vilka fina block jag fick föresten, vilken iderikedom! Det berikar ens egen fantasi. Kram från Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vems block har du fått? Trikken och Zickzacks?
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Villsy,
Jag undrar om du har skickat ElinM's block till ElisabethS än? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åh jag blev så ivrig när jag fått block så jag glömde skriva vilka block jag fått. Det är Gympa-Emmas och AnnaKarins (Tricken) block.
/Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
HAR DU FÅTT MITT BLOCK!!! Då är det inte borta då!? Jag blir superglad samtidigt som jag knappt kan tro det! Är det verkligen sant!?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu måste vi ha en avstämning. Jag har försökt hålla koll och enligt min lista är blocken hos dessa. Snälla kolla om detta är rätt. Rae
ElinM...............har inga block Zickzack.........har Syofta:s block Trikken...........har inga block Gympaemma...har Parthenos & ElisabethS block Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina........har postat Pysseltants block Villsy.............har ElinM:s block ElisabethS......har inga block Parthenos.......har Villsy, Kickelina, Rae, Trugen & Gympaemma:s block Pysseltant.......har Zickzack & Triken:s block Syofta...........har inga block |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:08.