Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2010-04-19, 08:03   #1
lenaeriksson lenaeriksson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 24
Tack för tipset. Nästa gång ska jag lätta på pressarfotstrycket lite.
Jag ångrar att jag inte gjorde någon "marknadsundersökning" när jag köpte min maskin. Pfaff har tydligen inbyggd övermatare i sina maskiner, det skulle ha varit bekvämare med en sådan.
lenaeriksson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 21:55   #2
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Om du har två symaskiner (eller fler) kan ju en av dem vara övermatarmaskin?

Jag låter min gamling vara veckare/rynkare med veck/rynkapparaten installerad hela tiden.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons