![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu är Elsiabets block postat och på väg till Malmö. Jag håller med Gympaemma, det är ingen ide att stressa, vi har ju ingen deadline att hålla utan gör detta enbart för vårt eget höga nöjes skull :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Nu ska jag ute och ta en promenad i solen. Rae |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Än har jag inte fått något block men jag hoppas jag har nåt i posten när jag kommer hem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
De som får många block samtidigt ska väl inte behöva stressa, det är väl bättre om det blir bra, något som vi sen kan glädjas åt i många år. Det är nog flera av oss som gärna skulle se flera stycken fina block dimpa ner i brevlådan varje vecka (hihi) ![]() Men jag har ett förslag till de som har sy-kli i fingrarna: gör som Elin, hon har sytt egna crazyquiltsaker, för hon kunde inte sluta ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vill bara poängtera att jag INTE försöker stressa på något här, jag har bara varit rädd för att om jag får många på en gång att jag skulle bli stressad av att de får ligga länge hos mig.
För övrigt så ska jag nog göra som Elin oxå, sy många egna för det här är en jätterolig teknik. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Idag gick pysseltant´s block iväg med posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Idag fick jag pysseltants block från Trugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag har fått ElisabethS´s block
Trikken/Anna Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:00.