![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har satt upp några lappar lite varstans.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
The more (lappar) the merrier!
Nu hoppas jag på bra uppslutning från Sysidefolk och en hejdundrande åtgång på fika (jag kanske var lite överentusiastisk över hur många som kommer komma... ![]() Ser mycket fram emot morgondagen! //Jennie (som lider av tygseparationsångest) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Är så ledsen att jag inte bor närmare Göteborg. Hade isåfall varit med imorgon. Jag bor nära Stockholm-Uppsala. Jag hoppas någon kan berätta efteråt hur tygloppisen gick, så kanske jag ska ordna en i min närhet. Lycka till alla säljare och köpare imorgon. //Nettan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag undrar om det är i det stora glashuset som är när man kör in till chalmers som vi ska träffas?
Och finns där bankomat i närheten? Annars får jag fixa cold hard cash på vägen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:58.