![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tror också att det inte är några problem att sy en krinolin om man har en beskrivning.
Angående material: varifrån beställde du mönstret? Och venacava har jag själv beställt från och upplevt att det var mycket smidigt, inga problem alls trots att det är utomlands. Låg frakt och inga extra avgifter (någon nytta ska vi väl ha av EU ? ![]() Tror att det är svårt att få tag på något annat än (för?) mjuka plastskenor i Sverige, och efter att ha sytt en 1500-tals krinolin av avloppsrensband från järnhandeln kan jag inte rekommendera det, det var nog ett bra sätt att göra det hela mer besvärligt än nördändigt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vet att material går att köpa hos Vena Cava, men jag tänkte om det fanns något ställe i Sverige, jag tycker egentligen inte om att köpa saker från utlandet (betalning osv).. Men har ännu ingen brådska med materialet, så det ordnar sig nog!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:13.