![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag kör från Högsbohöjd! Dock är min plan att vara där klockan 9 för att ordna, så det kanske inte är så attraktivt för dig, Birgitta?
Jag gör så här att jag skickar ut ett mejl ikväll till ni som ska sälja, och så försöker vi samordna skjuss om det går! //Jennie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
voj va du fixar !
det blir kanon med ett mail, o jag kan nog tänka mej att hänga på dej vid 9 - kanske kan jag hjälpa dej lite där om det behövs ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Vilken kanonidé!
![]() Jag har mailat dig Jennie, men tänkte bäst jag skriver här oxå.Sen så puffar det ju upp tråden dessutom så kanske ännu fler kommer imorrn! ![]() Jag är hemskt gärna med och säljer (och troligen köper ännu mer) imorgon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har satt upp några lappar lite varstans.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
The more (lappar) the merrier!
Nu hoppas jag på bra uppslutning från Sysidefolk och en hejdundrande åtgång på fika (jag kanske var lite överentusiastisk över hur många som kommer komma... ![]() Ser mycket fram emot morgondagen! //Jennie (som lider av tygseparationsångest) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Är så ledsen att jag inte bor närmare Göteborg. Hade isåfall varit med imorgon. Jag bor nära Stockholm-Uppsala. Jag hoppas någon kan berätta efteråt hur tygloppisen gick, så kanske jag ska ordna en i min närhet. Lycka till alla säljare och köpare imorgon. //Nettan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag undrar om det är i det stora glashuset som är när man kör in till chalmers som vi ska träffas?
Och finns där bankomat i närheten? Annars får jag fixa cold hard cash på vägen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:46.