Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-04-03, 14:53   #7
Skogen74 Skogen74 är inte uppkopplad

Lite följdrågor, andra märken?

Om jag nu får häva köpet måste jag ju köpa något annat. Har fått tipps om Brother 4000d, dyr som sagt men det fanns visst nån på blocket, men har inte fått nått svar om den fanns kvar.

Nu till min fråga igen i och för sig då Marie redan svarat. Men när jag syr namn och annan text på berninan får jag fula hoppstygn Jag har fått till svar att jag får klippa bort dom. Men ska man göra mycket tar det massor av tid och ett jäkla pill jobb. Hur funkar det på andra maskiner? Det ska ju var snyggt.

Förstått att vissa har automatiskt klipp. Men då borde ju de broderierna ta mer tid om det ska klippas av efter varje bokstav
Eller har jag fattat fel. För om man tittar på kepsar och tröjor exempelvis så ligger det bara hoppstygn på baksidan och det är ju så man vill ha det? Jag hade nämligen tänkt att köpa tillbehör så att det skulle gå att sy på kepsar också, men det blir inget med de nu. Men finns det sådana tillval till exempelvis Brother också eller andra märken?
Gu så många frågor helt plötsligt. Tacksam för fler kanon svar igen
Skogen74 är inte uppkopplad   Svara med citat

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:21.