![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Lite följdrågor, andra märken?
Om jag nu får häva köpet måste jag ju köpa något annat. Har fått tipps om Brother 4000d, dyr som sagt men det fanns visst nån på blocket, men har inte fått nått svar om den fanns kvar.
Nu till min fråga igen i och för sig då Marie redan svarat. Men när jag syr namn och annan text på berninan får jag fula hoppstygn ![]() Förstått att vissa har automatiskt klipp. Men då borde ju de broderierna ta mer tid om det ska klippas av efter varje bokstav ![]() Eller har jag fattat fel. För om man tittar på kepsar och tröjor exempelvis så ligger det bara hoppstygn på baksidan och det är ju så man vill ha det? Jag hade nämligen tänkt att köpa tillbehör så att det skulle gå att sy på kepsar också, men det blir inget med de nu. Men finns det sådana tillval till exempelvis Brother också eller andra märken? Gu så många frågor helt plötsligt. Tacksam för fler kanon svar igen ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:21.