![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
JAg har Elin.M´s Toktäcke - endast - och det ska bli klart i helgen tänkte jag.Men meddelar här när jag postat det vidare.
Ser att jag meddelat fel block tidigare...det är Elin.M´s block jag har kvar hemma nu inget annat. // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag ser fram emot att Rae kommer hem, då får ju jag snart ett block att "greja" med.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hej!
Nu är jag åter i Sverige och ska snart börja jobba på blocket som liggat och väntat på mig. Tyvärr fick jag en förkylning det sista veckan i USA och är jätte trött efter resan, men på bättringsvägen. Jag skulle gärna vilja göra en ny avstämning. Snälla, ni som har block, skriv nagra rader här. Parthenos, har du fått iväg några block? Glad att vara hemma igen. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Härligt att du är hemma igen Rae och att du frisknar i snart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Välkommen tillbaka, Rae!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Välkommen hem igen.
Lägesrapport: Jobbar med Elin.M´s Toktäcke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har skickat iväg Syoftas block till ZickZack idag. Jag har inget block hemma.
Glad Påsk Allesammans! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:50.