![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
kopte mig en korsett och m.m inte viste jag att det var såå svårt att lära sig gå med både med dem och ha stöd korset på sig. sexit värre anting eller tro mig dom är blåsilve med inslag av rött. men eftersomm min födelse år bara intraffär en gång sä varför inte"![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Idag landade en Blythedocka (eller snarare, betalade lösensumman för kidnappningen, nej jag menar, tullen..)
Och jag åkte till en pärlbutik i stan och kollade in lite och köpte en massa pärlor. Var ledsen när Pärlehuset la ner, så jag blev glad över att se alternativ. (Millefiori på linnégatan i götet) Det jag köpte blev också billigare än om jag köpt motsvarande hos Panduro eller Gutermann så det var toppen.Eller billigare och billigare, i alla fall blev mer variation då jag kan köpa så mycket eller litet jag vill av pärlorna. Senast redigerad av ichigo den 2010-04-09 klockan 18:10. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:09.

kopte mig en korsett och m.m inte viste jag att det var såå svårt att lära sig gå med både med dem och ha stöd korset på sig. sexit värre
anting eller

Hybrid-visning