![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Hej! Förlåt att jag inte svarat! Jag är fortfarande helt förvirrad, har sprättat upp, men hur jag än vänder och vrider får jag inte ihop det. Jag behöver ändå köpa knappar till klänningen så jag tänkte jag tar med den till stoff o stil och frågar de som jobbar där. Om jag fooortfaaarande inte fattar då år du hemskt gärna rita och berätta. Känner mig extremt trög =/
stor tack-kram!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du får ABSOLUT INTE känna dej trög för jag kan nästan svära på att alla här på sysidan har suttit i din situation nån gång och hur van man än blir kan man ändå få hjärnsläpp då och då.
Vänd på det hela och tänk att du lär dej nåt nytt av allt dethär. Återkom när du varit på Stoff och stil, kan bli kul och se om dom kan hjälpa dej med sina egna mönster annars får vi försöka klura ut det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!! Jag är ledsen att jag försvann från en tråd jag själv starta, fick lite mycket att göra med sonens dop. Sonens dop innebar även att jag sydde en dopklänning och hamnade i precis samma problematik som med klänningen, men denna gången förstod jag vad jag gjortfel och hur man skulle göra!! Så nu vet jag hur man gör, så otroligt enkelt när man väl kommit på det! Tack så hemskt mycket för all hjälp här!! *kramar*
Emilie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hur som haver var det ju skönt att du kom på hur du skulle lösa det, och då blir man stolt över sej själv.
Glöm inte lägga upp bilder på dina alster. Alla här lider av fruktansvärd nyfikenhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:29.