![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Min mor ar battre sa jag kommer hem till Sverige pa sondag. :-) Läges kontroll slutet av Mars: ElinM...............har Syofta:s block Zickzack.........har Parthenos & ElisabethS:s block Trikken...........har inga block Gympaemma...har inga block Rae.................har Pysseltant:s block Trugen............har inga block Kickelina........har inga block block Villsy.............har Trikken:s block & har postat Gympaemma, ElinM & Zickzack :s block ? ElisabethS......har Rae:s block Parthenos.......har Villsy, Kickelina & Trugen:s block Pysseltant.......har inga block Syofta...........har inga block For de som har flera block...kan ni skicka ivag de sa snart ni ar fardiga med en (inte vanta att skicka tills flera ar fardiga). Tack. Stämmer det inte kan ni säga till. Jag kommer att försöka lägga ut läges kontroll med jämna mellan rum så att ni ser var era block befinner sig. Fortsätt att posta här när ni får eller skickar ett block. Tack. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här kommer lägesrapport från mig.
Skickar idag iväg Raes och Gympaemmas block till Parthenos. I min låda igår låg det två block tillhörande Zickzack och Trickens. Vet inte hur jag hinner just nu men innan påsk ska nog blocken vara ivägskickade. Men inget jag kan lova. Hoppas allt blev bra nu med din mamma Rae och att du kommer med våren i släptåg. /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har varit utan block i fem veckor nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
JAg har Elin.M´s Toktäcke - endast - och det ska bli klart i helgen tänkte jag.Men meddelar här när jag postat det vidare.
Ser att jag meddelat fel block tidigare...det är Elin.M´s block jag har kvar hemma nu inget annat. // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag ser fram emot att Rae kommer hem, då får ju jag snart ett block att "greja" med.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hej!
Nu är jag åter i Sverige och ska snart börja jobba på blocket som liggat och väntat på mig. Tyvärr fick jag en förkylning det sista veckan i USA och är jätte trött efter resan, men på bättringsvägen. Jag skulle gärna vilja göra en ny avstämning. Snälla, ni som har block, skriv nagra rader här. Parthenos, har du fått iväg några block? Glad att vara hemma igen. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Härligt att du är hemma igen Rae och att du frisknar i snart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:24.