![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Nu har vi kommit överens!
Maken och jag har diskuterat en hel del kring planlösningen. Älskar att han är intresserad an heminredning men ibland är han lite väl noggrann. Praktiska detaljer blir lätt bortprioriterade för utseendets skull.
Nu har vi i alla fall kommit fram till en kompromiss. Soffan har fått stryka på foten och istället kör vi på en fotölj. Istället för 2 skrivbord som är 80cm djupa så gör vi ett gemensamt som är 110-120cm brett. Då blir det inte så trångt i rummet. Gumpan - din spegelide tycker jag låter kanon. Maken tycker dock att det känns lite onödigt iom att vi har en helkroppsspegel i badrummet bredvid. Vad tror ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Färgerna
Glömde skriva att färgerna på bilden inte är de som blir i verkligheten. Har valt lite blandat för att det skall bli lätt att se vad som är vad.
Tapeten bakom skrivbordet vill jag skall vara i ett mönster som gör en glad. Den här tycker jag om...men jag tror inte gubben min går med på den ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den största vinsten inte spegeln utan att du har
ett extrabord för tillklippning, rita av mönster. måtta in gardiner m m. Nu när ni kommer att ha ett gemensamt arbetsbord så skulle behovet bli ännu större för min del. Då behöver inte den ene maka ihop sig för att du behöver yta. Då kan du bara förflytta ditt arbetsmomentet en bit, När du är klar. Fälla ihop och så kan ni fortsätta att jobba ihop. Gör en tavla som du fäller ut eller fäst ett snyggt mönstrat tyg som tavla. Åh, vad mysigt ni kommer att ha sitta och jobba ihop. Min man och jag försöker alltid vara till- sammans. Även om inte jag kan hjälpa till så kan jag t ex ligga i en vilstol, prata och vara med. PS Kom ihåg att göra skivan tillräckligt bred så att personen på andra sidan bordet inte slår i sina knän i hurtsen. DS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:22.