![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Jag vet inte vad en Husqvarna 2720 är för någon maskin, berätta gärna. Men det minsta du behöver är en industrisymaskin.
Lyssna hur den låter (att motorn går fint), Hur reagerar den på gaspedelaen. Spolningen hur funkar den? Missljud någonstans. Hur ser sladdarna ut m m. Ta med dig eget mtrl det du skall använda att sy selarna av. Du skall hellre ha en överdimensionerad maskin än en underdimensionerad. Då sliter du inte i onödan på maskinen. Att sy en enstaka sele på vanlig maskin går bra men större mängder måste du absolut ha större maskin. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Det finns industrisymaskiner Husqvarna på Blocket just nu, en i Stockholm för 3000 och en i Jönköping för 5000. De verkar vara proffsservade, jag kan se klistermärket från Maso på den i Stockholm.
Har du funderat på om du vill ha/behöver extratillbehör för skinnsömnad? Den i Jönköping har sånt. (jag kan inget om skinnsömnad, bara om industrimaskiner för kläder) |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:19.

Hybrid-visning