![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#136 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Imorgon ska jag på Syfestivalen i Älvsjö och få lite mera inspiration så Trugens block blir nog klart på söndag och sedan tar jag mej an Rae´s. Hoppas ni har tålamod med mej. Sällar mej till nybörjargänget när det gäller quilt och broderi.Jag lär mej massor av att se era broderier,idéer och fantasi.Det bäddar för inköp på mässan.Kanske någon mer ska dit? //Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
Jag tycker inte att du behöver känna dig stresad.Sy i lugn och ro och jag lovar att ta det lite lugnt med nästa block och inte skicka det så snabbt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Ingen fara med nästa block.
Ska operera en fot i mitten på nästa vecka så efter det har jag all tid i världen att brodera ![]() Har räknat ut att detta kommer att bli ett efterlängtat nyhetsflöde i vår när man inte kan göra så mycket annat... Ska få iväg Raes block innan jag blir konvalesent. (Mitt eget val ![]() // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
|
Idag kom Zickzacks fin block ifrån Gympaemma. Det blir att fundera i helgen på något passande.
Jag är så glad att alla tycks ha kul med det här. Det är precis så jag upplevde det när jag först var med i en RR. Det finns alltid något nytt man kan lära sig....något nytt att prova. Trevligt helg ifrån den insnöade västkust! ![]() Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
Jag sitter och kollar lite och undrar om du:
Pysseltant har fått ElisabethS block än? Parthenos skickade den till dig på den 15/2. ElisabthS, har fått Kickelinas block än? Villsy skickade den till dig den 15/2. Har du fått iväg Villsys block? Den kom till dig den omkring den 4/2, tror jag. Skriv gärna några rader här så vi vet läget. Tack! Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
Hej Alla, Jag har fått Elisabet S. block och håller som bäst på att brodera på den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
Citat:
Jag skickade iväg Villsys block i torsdags den 18:e Men jag har inte fått något nytt block skickat till mig. /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
Tack för att ni uppdaterar. Vi får hoppas att Kickelinas block kommer på måndag. Jag hade tänkt posta Trikkens block men är helt insnöad...hoppas komma loss imorgon.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
Hundspann had jag behövt idag! ;-) Men, nu har jag kommit iväg och postat Trikkens block. Rae
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
Insnöad är jag inte, men insjuknad.
Det vill säja nu tillräckligt pigg för att skriva det här. Är uppe och gör varmt te för jag hostar. Har haft feber nästan hela veckan, och förra var det dottern...suck. Jag har så vackra trådar att titta på, men knappt orkat ta i dem, hoppas ni står ut att vänta lite till. Imorgon med barn i skolan hoppas jag ta i tu med det roliga och med Försäkringskassan. (ni skulle bara se tvätt och diskhögarna ![]() Ingen Syfestival blev det heller fast den var 1 km från mig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
Idag fick jag gympa-emmas block.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
Appro på insnöad.. Jag är elitgymnast och nu har Halland beslutat att stänga ALLA idrottshallar i hela länet! Det ända som är öppet nu är den nya arenahallen här i Halmstad, för den har dem varit och skottat på.. Är man van vid att vara i en gymnastikhall mer än 5 dagar i veckan blir det lätt tomt...OCh nu har jag inga block att sy på heller..Det kommer snart ett "toktäcke" till dig Rae. Jag ska bara våga mit ut och posta det..
Krya på er som är sjuka och om vi hoppas riktigt mycket så kanske de blir vår snart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:37.