![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Ingen fara med nästa block.
Ska operera en fot i mitten på nästa vecka så efter det har jag all tid i världen att brodera ![]() Har räknat ut att detta kommer att bli ett efterlängtat nyhetsflöde i vår när man inte kan göra så mycket annat... Ska få iväg Raes block innan jag blir konvalesent. (Mitt eget val ![]() // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Idag kom Zickzacks fin block ifrån Gympaemma. Det blir att fundera i helgen på något passande.
Jag är så glad att alla tycks ha kul med det här. Det är precis så jag upplevde det när jag först var med i en RR. Det finns alltid något nytt man kan lära sig....något nytt att prova. Trevligt helg ifrån den insnöade västkust! ![]() Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag sitter och kollar lite och undrar om du:
Pysseltant har fått ElisabethS block än? Parthenos skickade den till dig på den 15/2. ElisabthS, har fått Kickelinas block än? Villsy skickade den till dig den 15/2. Har du fått iväg Villsys block? Den kom till dig den omkring den 4/2, tror jag. Skriv gärna några rader här så vi vet läget. Tack! Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Alla, Jag har fått Elisabet S. block och håller som bäst på att brodera på den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Jag skickade iväg Villsys block i torsdags den 18:e Men jag har inte fått något nytt block skickat till mig. /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för att ni uppdaterar. Vi får hoppas att Kickelinas block kommer på måndag. Jag hade tänkt posta Trikkens block men är helt insnöad...hoppas komma loss imorgon.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hundspann had jag behövt idag! ;-) Men, nu har jag kommit iväg och postat Trikkens block. Rae
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Nu är blocket iväg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Elins toktäcke... de kanske skulle vara bra att skriva..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.