![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Ja nu börjar det dra ihop sig
![]() ![]() Upptäckte för en liten stund sedan att min kjol inte satt som den skulle på provdockan ![]() ![]() Begriper inte hur jag lyckats......Nu blev det panik........Det blev till att öppna sömmen och försöka sätta i en kil.....får väl se hur snyggt det blir ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan ju som sagt inte följa med, men ni delar väl med er av bilder på hur era kläder ser ut hoppas jag?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har planerat att försöka ta en del bilder som jag sedan ska posta på min blogg. Och då om alla tycker att det är ok så kan jag absolut ta en (flera!) på våra kläder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Mig får du gärna ta bild på...mina arbetskamrater är väldigt nyfikna på hur vi alla ser ut
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Aurora!
Jag och min dotter kommer också med ett tåg som kommer till Älvsjö straxt före 10.00.......jag lägger in ditt mobilnummer i min mobil |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:19.