![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag tror inte 644:an har friarm, så det kanske du har nytta av beroende på vad du ska sy. Bara ett tips!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har bara possitivt att säga både om SMD samt brother 3034 overlocken.
SMD, trevlig personl, bra service och snabb leverans. 3034, lättfattad, hade aldrig sytt på overlock innan men det vara bara att köra. Lätt att trä och byta sömmar inget krångel med trådspänning vid trådbyte. En klar fördel med brothermaskiner är oxå att det finns svensk bruksanvisning att hämta gratis på brother.se. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Smd
Ang. maskinen vet jag inget men SMD är halt underbara att handla av.Jag köpte min sy- och quiltmaskin där vid nyår. Är helnöjd.
TYskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tror det lutar år en Brother, låter bra med en svensk bruksanvisning. Har inte provat overlock förut men man måste ju prova.... Tack för informationen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kan bara rekommendera både Brother 3034 och SMD, eftersom jag köpte just den overlocken därifrån. Bra service från Russel och maskinen är toppenbra!
Lycka till med ditt köp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har Janome 744D som är friarmsversionen av 644 och köpt från SMD. SMD är snälla och bra. Jag har ingen annan maskin att jämföra med, men overlocken har skött sig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Titta även på Berninas maskiner. De är lätt att trä, syr igenom mycket tjocka tyger utan några som helst problem.
Bra fotreglage, kan lätt sy sakta när du behöver likaså mycket fort. Släpper trådspänningen när du lyfter på pressarfoten. Utvridbar pressarfot. Syr fantastiskt fina rullfållsömmar. Lätt att ställa in, bra instruktionsbok. Du använder alltid bara universalnålar när du syr. Inga specialnålar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:47.