![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Okej.....ska leta i gubbens verktygslåda efter ståltråd.....spets och lite annat att pynta med ska jag nog hitta i mina gömmor.....
Här är mitt mobilnummer 070-770 67 96 Jag och min dotter satsar nog på att vara på plats vid 10.....sist vi var på mässan i Kista stod vi i kön utanför i nära en timme....inte kul....hoppas att det inte blir så här i Älvsjö. Jag har en liten söt svart väska som jag ärvt efter min farmor....den passar bra för dagen......sen har jag fått tag i ett par mormorskängor till fötterna....prov-går lite inne då och då ![]() Jo jag har messat mässan igen....denna gång tog jag kontakt med utställarservice......får se om jag får något svar ![]() Nu längtar jag till fredag!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är lite fundersam över skovalet... Jag har ett par stövletter som har nästan exakt rätt modell (men med en dragkedja istället för snörning) men jag vet inte om mina fötter klarar X antal timmar i dem. (Klack!) I övrigt har jag typ bara stallskor...
![]() Nu ska jag sy mer på hatt och jacka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Mina mormorskängor är av nyare sort...och med blixtlås.....har försökt få tag i riktiga gamla...men på auktion så har de blivit lite för dyra för min plånbok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har jag (äntligen) fått schemat och på fredag går jag till 15-16, så det blir nog ingen syfestival för mig
![]() Stinas: Tack för erbjudandet om knapphjälp, men jag har redan fixat det genom att klä och brodera knappar själv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tråkigt att du inte kunde hänga med...men det blir flera tillfällen.....
Jo, jag har fått svar från mässan. De kunde inte tillhandahålla någon plats att byta om, men de har hänvisat oss till en toalett som ligger lite avsides som vi byta om på......har fått en beskrivning hur vi ska hitta den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Schanell, va tråkigt att du inte kan komma. Men som Stinas sa, det blir säkert fler tillfällen.
![]() Så bra att det i alla fall finns någonstans där vi kan byta om! Jag har hittat ett tåg som går så att jag borde kunna vara där vid 10. Sen vet jag inte riktigt hur vi hittar varandra... Mitt mobilnummer är 0700 326385. Ska bli såååå kul! Kan knappt vänta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Efter mycket velande har jag bestämt mig för att inte åka. Med bensinpengar, parkering och inträde blir det ca 500 kr minst, pengar som jag helt enkelt inte har. Jättetråkigt för jag hade hemskt gärna åkt...
Men jag hoppas på bättre tider! Har precis fått ett 4,5 mån vik så framåt våren kanske det står bättre till med ekonomin och då måste jag förståss köpa tyg, sy fina klänningar och åka på träffar! ![]() Hoppas ni får en rolig dag på mässan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ja nu börjar det dra ihop sig
![]() ![]() Upptäckte för en liten stund sedan att min kjol inte satt som den skulle på provdockan ![]() ![]() Begriper inte hur jag lyckats......Nu blev det panik........Det blev till att öppna sömmen och försöka sätta i en kil.....får väl se hur snyggt det blir ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Vad tråkigt, Hannah!
![]() Jag har sytt klart nästan allt nu, efter två dagar av typ ingenting förutom sy, sy, sy... Nu ska jag bara kolla att allt passar och sen packa ner det på nåt sätt så att det kommer med till mässan imorgon. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
00.05 var klänningen klar....äntligen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Vilken dag :)
Tack för en jättetrevlig dag Ahnna, Aurora och Madeleine......så mycket uppmärksamhet vi fick
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:03.