![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Idag åkte Elisabeths block hundspann till brevlådan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Och idag postade jag Gympaemmas block till Trugen. Det är så roligt att se vad alla hittar på på sina block!
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Idag skickade jag Kickelinas block
och i brevlådan kom Trugens block. Det är så spännande att se vad ni andra åstadkommit på de rutor som dyker upp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Partenos block har kommit!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Har jag skrivit rätt adress? Snart är Raes block färdigt och jag väntar med spänning på nästa block. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Halloj
Igår kom Pysseltants block från Elin. Ni är så himla duktiga, jag känner mig som en ren amatör i sällskapet, men övning ger färdighet sägs det:-) Har aldrig sytt annat än korsstygn på väv.... Otroligt roligt och inspirerande är det iallafall ann-zickzack |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Rae ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Vi är två då.. Jag är ite heller någon van "FRISYARE" men vi får ju öva oss ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ja vi är då minst tre, då jag inte är nån fena på frisöm, men det känns inpirerande och roligt, dessutom lär man ju sig en massa nytt. Kul Kul!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Imorgon ska jag på Syfestivalen i Älvsjö och få lite mera inspiration så Trugens block blir nog klart på söndag och sedan tar jag mej an Rae´s. Hoppas ni har tålamod med mej. Sällar mej till nybörjargänget när det gäller quilt och broderi.Jag lär mej massor av att se era broderier,idéer och fantasi.Det bäddar för inköp på mässan.Kanske någon mer ska dit? //Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag tycker inte att du behöver känna dig stresad.Sy i lugn och ro och jag lovar att ta det lite lugnt med nästa block och inte skicka det så snabbt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:40.