![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tögrader?? Inte här!! Minusgrader fortfarande...Karln mätte snödjupet igår....65 cm snö...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Idag kan man hålla sig för skratt!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du ska vara värst Aina vi hade minus 28 grader igår.
Idag är det bara minus 9´ och snön vräker ner igen !!!!! Har aldrig sett så mycket snö i mina trakter tidigare (nyköping) Har skottat taken på mina xäxthus 3 ggr denna vinter. (grannens har rasat in) Ut måste jag väl, skotta fram brevlådan. För idag kanske det kommer lite post. Igår kunde man inte dela ut post i Nyköping. Taket på postsorteringterminalen hotade att rasa in av all snö. I helgen rasade taket in till vår tennishall. Där pågick en kaninutställning. Massor men kaniner begravda i snö och bråte. Som tur var hände det på natten så ingen människa kom till skada. Tänk er att det hänt när hallen var full med besökare. Massa små barn som vill se på kaniner. Vi hade garanterat åkt och tittar när tjejerna var små. Huu Det är bara gilla läget. / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det här "rekordet" kan jag lika gärna vara utan!
Jag läser varje dag om alla takras som sker söderut i landet, det är tur att det inte hänt fler olyckor med skadade! Vi har inte så mycket snö den här vintern, utan "bara kyla" Idag tänker jag på alla barn som måste ut, till dagis och skolor och alla som måste till jobbet. Alla bilar som kan bli stående i kylan. Jag har det bra, och behöver inte ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Idag blir det lite ute, en promenad till sporthallen för att simma och kämpa med pilates men sedan en snabb promenad hem till go-värmen.Idag är det dock lite varmare "bara" 11 -grader. Maken är chaufför till barn och barnbarn hela dagen igår och idag också, vi har ju inga kommunikationer som fungerar i storstan och de måste ju till skola och jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kan inte låta bli att Lägga in en bild på en som
älskar all snö. Ner med huvudet och "gosa" runt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Den här vovven gillar också snö!
Har skottat "labyrinter" på gården som hon kan gå i när hon är ute själv. Inte lätt annars att kliva i minst halvmeter snötäcke. Nu längtar vi efter solsken och töväder i Småland. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:46.