![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Vad tror du passar bäst? P.S vilken fin väska! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
lovleycat, tror du menar så som det kan vara i gamla väskor? Har en krokodilskinnsväska efter min mormor, kan svära på att det är en kartongskiva överklädd med tyg som används som avdelare i facket! Det finns spraylim, en mycket fiffig uppfinning ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har använt en tjock styvnad som man använder när man syr hårda släta gardinkappor ( heter säkert något speciellt). Bredden är anpassad till detta ändamål och det finns förritade bågar på det. Jag vågar inte svära på om det är påstrykbart på en eller båda sidorna. Fråga i någon affär som säljer gardintyg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack!
Jag tror att den grövsta tjocklecken på Viledona kan fungera aldeles utmärkt. Fråga i en välsorterad sybehörsaffär eller quiltbutik. Säg att det ska vara till väska så brukar de förstå vad man menar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:10.