![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Idag kom min maskin, tidigare än väntat, testar för fullt nu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Grattis, till din nya supermaskin! Nu blir det en baggis att sy hembygdsdräkten och kanske bröllopsklänning?
Fick ni med PE Lite på köpet ? annars går det väl att ladda hem demoversioner av program och sedan radera den och sedan testa en ny period osv? http://www.brother-usa.com/HomeSewin...gsoftware.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har en Brother 900 bara broderi? Skulle vilja ha en som har både broderi och overlock. Ngn som kan tipsa om en bra maskin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har fått mig en lektion i overlock.. Inser att man måste ha en overlock o en brodyrmaskin. Vi får lägga broderandet åt sidan så länge, kanske det blir en i framtiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har pe design 6, det följde inte med något program.
En overlock kan ju inte jämföras med en rodyrmaskin, två helt olika ändamål. Denna är ju dock en kombinerad maskin och man kan köpa till kniv för att klippa tyget bredvid sömmen. Men jag skulle inte tro att den kan mäta sig med en ren overlock. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
brother brodyr |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:34.