![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
En monter måste man boka långt i förväg och brukar kosta en slant, så det går inte i år. Men tar vi kontakt med mässfolket i år och meddelar våra avsikter så finns det en möjlighet att de ger oss en liten plats nästa år, kanske inte ens för så många kronor. (Vi ska ju inte sälja nåt, utan bara informera. Eller?) En bra början är att dyka upp där korrekt klädda och gå runt och visa upp oss, så kanske mässfolket till och med kontaktar oss.
Konstigare saker har hänt! Personligen tycker jag att en modevisning med korrekta kläder också är på sin plats! (Är så less på modevisningar med felaktiga klädval...)Vet någon om det är gratis/billigare inträde för folk i dräkt? Det har ju varit så förr, har jag för mig. Frågan är i så fall var man byter om någonstans, för jag känner mog inte för att köra bil i 2½ timme i dräkt! (Liiiite svårt med turnyr kanske...Om jag hinner sy klart, alltså.) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hehe...vi får väl tränga ihop oss på damtoaletten och byta om där
![]() Nä det vore intressant om de skulle kunna hjälpa oss med det ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Om jag lyckas få ihop en dräkt, finns det någon möjlighet att få lite håruppsättningshjälp på mässan då?
Skulle se så nördigt ut med korrekt dress och fritt hängande hår ner på halva ryggen... ![]() Vilka kommer på mässan? (fyll på listan) Fastlove (jag) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Håruppsättning
Fastlove.....Hur vill du ha det uppsatt?.....Jag har gjort lite håruppsättningar förut....om det inte är för svårt kanske jag kan hjälpa dig...../Stinas
Nu blir det till att sätta fart med klänning....de blir nog inga tidsenliga underkläder under...men ingen ser ju det ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Pja, uppsatt bara.
Typ nån fläta som "rullas ihop" och täcks av en hatt eller nåt - helt beroende på vad jag hinner få till i sömnadsväg! Mina dräktmönster från UK har som sagt inte kommit än... *mummel*Okej, jag och Stinas kommer på mässan, några fler? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jag vet att min dotter kommer...håller på och övertalar henne att bära min gamla klänning...med kommer hon..sen får vi se hur hon är klädd
...hon är också med här på forumet...tror hon kallar sig Kortnos |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:53.

Konstigare saker har hänt! Personligen tycker jag att en modevisning med korrekta kläder också är på sin plats!
(Är så less på modevisningar med felaktiga klädval...)
(Liiiite svårt med turnyr kanske...Om jag hinner sy klart, alltså.)

Hybrid-visning