![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan någon länka till mina sömnadsbeskrivningar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Menar du din "tips" sida?
http://www.pastisch.se/korsett/dokument.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag gör ett eget mönster. Hade tänkt köpa från USA, men det blir så dyrt. (Ska sy en viktoriansk korsett - eller åtminstone en som ger rätt timglasform!)
Tack för hjälpen, ska se om jag fattar efter att ha läst beskrivningarna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du behöver inte beställa från USA, venacava som redan har länkats till utgår från England och är väldigt bra att göra affärer med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fast det blir väl ändå rätt dyrt? Jag har köpt andra saker från England och det har ju blivit en slant i frakt... Men vad blir totalen på ett viktorianskt korsettmönster från UK? Jag känner inte att det är värt flera hundra, då fortsätter jag hellre knåpa på mitt eget mönster.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
VCD har en suverän tjänst i det att de räknar ut frakt exakt efter vikten på det man beställer. Beställer man mycket splittar de försändelsen för att göra det billigare.
Just nu är engelska pundet "billigt" samtidigt som VCD har bra priser och låga fraktkostnader. Tänk på att allt gods som kommer utifrån (ej EU) ska klareras och du kan åka på momsen på 25% på HELA belopper (inkl frakt) och expeditionskostnader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Röda tråden har korsett stål och plancetter till bra priser =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:23.